Inteligencja emocjonalna i efektywna współpraca w zespole. Fazy zespołu, budowanie zespołu, komunikacja w zespole, emocje, zarządzanie emocjami, inteligencja emocjonalna, zarządzanie zespołem, facylitacja spotkań, asertywność, postawa, proaktywność, reaktywność, stres, emocje, radzenie sobie ze stresem.
Warsztaty w których powinni wziąć udział: menedżerowie, kadra zarządzająca, specjaliści, osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
I. EMOCJE
II. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
III. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
V. ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE
MICHAŁ SZYMAŃSKI
Wykładowca i trener. Specjalista ds. sprzedaży – odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta.
Michał Szymański prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej a także specjalistyczne warsztaty dla sił sprzedażowych.
Kontakt – Polbi, Warszawa: tel. 22 629 13 88 lub 721 547 750, e-mail: biuro@polbi.com.pl
I. EMOCJE
II. WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
III. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
IV. ASERTYWNOŚĆ
V. ZARZĄDZANIE MIĘDZYPOKOLENIOWE
Michał Szymański - Trener, konsultant, specjalista ds. HR i programów szkoleniowych, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta, szkolenie kadry sprzedażowej oraz podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla.
MICHAŁ SZYMAŃSKI
Wykładowca i trener. Specjalista ds. sprzedaży - odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta. Michał Szymański prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej a także specjalistyczne warsztaty dla sił sprzedażowych. Coach - szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.
Szkolenie sił sprzedaży. Michał Szymański karierę rozpoczął w firmie Black Red White gdzie szkolił sprzedawców i menadżerów. Wraz z zespołem współpracowników opracował i wdrożył standard obsługi klienta.
Podnoszenie wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej. Brał udział w projektach takich jak development center, pozycjonowanie stanowisk, kompleksowe podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla poprzez szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.
Opracowanie programów i prowadzenie szkoleń. W Aflofarm Farmacja Polska, jednej z największych firm farmaceutycznych w Polsce o zasięgu międzynarodowym, odpowiadał za opracowanie programów szkoleniowych i szkolenie kadry menedżerskiej a także za prowadzenie szkoleń dla specjalistów oraz sił sprzedażowych.
Szkolenia dla centrali i centrów dystrybucyjnych. W Rossmann odpowiada za opracowanie programów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej w centrali firmy oraz centrach dystrybucyjnych.
Najnowsza wiedza, praktyczne ćwiczenia
Najnowsza wiedza, poparta wynikami badań w połączeniu z praktyką dopasowaną do Polskich realiów i oczekiwań biznesu. Każdy z elementów na szkoleniu poparty jest praktycznym ćwiczeniem. Szkolenia prowadzone są zgodnie z modelem uczenia się opracowany przez profesora Davida A. Kolba. Rozwijanie kompetencji - Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty szkoleń, którą stworzyliśmy wsłuchując się w potrzeby naszych Partnerów biznesowych i wieloletnich Klientów.
Sprawdź, czy to coś dla Ciebie?
Jeśli na wszystkie pytania odpowiedzieli Państwo twierdząco, to zapraszamy do skorzystania z naszej oferty szkoleń.
Polecamy cykl szkoleń - Kompetencje osobiste
Rozwijanie kompetencji - Zapraszamy do skorzystania z naszej najnowszej oferty szkoleń, którą stworzyliśmy wsłuchując się w potrzeby naszych Partnerów biznesowych i wieloletnich Klientów:
W sprawie dostępności terminów oraz przeprowadzenia szkolenia dla zamkniętej grupy uczestników, prosimy o kontakt:
Polbi – Warszawa, tel. 22 629 13 88, mail: biuro@polbi.com.pl
To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.
Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.