Jak zwiększyć sprzedaż usług medycznych oraz jak uniknąć kary zgodnie z najnowszym orzecznictwem WSA? Co zrobić aby zachować jakość w obsłudze pacjenta? Jakie kary nakłada Rzecznik Praw Pacjenta na placówki medyczne po wydaniu orzeczenia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny? Szkolenie przydatne dla pracowników podmiotów leczniczych świadczących usługi medyczne.
Czy wiesz, że orzeczenie WSA w Warszawie umożliwia Rzecznikowi Praw Pacjenta nakładanie wysokich kar na podmioty niewłaściwie świadczące usługi medyczne? Czym jest nowoczesna placówka medyczna i jak powinny wyglądać standardy obsługi pacjenta? Czy jakość i marketing jest ważny i jak skutecznie zwiększyć sprzedaż i podnieść jakość świadczonych usług medycznych.
Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości na temat obsługi pacjenta, zwrócenie uwagi na standardy jakościowe obsługi oraz na zagrożenia wynikające z możliwości nakładania kar na placówki medyczne. Postaramy się wskazać właściwe praktyki marketingu usług medycznych stosowane w celu zwiększenia sprzedaży usług medycznych a także właściwe procedury ochrony danych osobowych pacjentów w podmiotach leczniczych.
Szczegółowy wykaz omawianych zagadnień znajdziesz w zakładce – Program
Pragniemy zwrócić uwagę, że po wydaniu orzeczenia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny, sąd ten dał możliwość przyznania przez Rzecznika Praw Pacjenta kar do wysokości 500 tys. zł dla placówek medycznych jeśli nie będą odbierać telefonów od pacjentów. Omówimy nowe obowiązki nałożone na placówki medyczne, porozmawiamy o marketingu usług medycznych oraz ochronie danych osobowych pacjentów.
Podmioty i grupy zawodowe mogące być zainteresowane tym szkoleniem to:
Udział w szkoleniu rekomendujemy:
Uważamy, że w szkoleniu przyniesie osobom biorącym w w nim udział:
Warto wiedzieć, że nasze szkolenie o jakości w obsłudze pacjenta to:
Tematyka szkolenia: Standardy jakości obsługi pacjenta, dobre praktyki marketingu usług medycznych, ochrona danych osobowych, przestrzeganie praw pacjenta w podmiotach leczniczych
Wykładowca: Ekspert, od lat związana z ochroną zdrowia – Natalia Wieczorkiewicz
Czas szkolenia: 2 godziny, zajęcia online na żywo
Certyfikat: Otrzymujesz imienne zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu
Faktury: Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem – Płatności
Materiały szkoleniowe: W cenie szkolenia materiały w postaci elektronicznej
Placówka oświatowa: Zobacz nasze zaświadczenia i wpisy w rejestrach
Szkolenia wewnętrzne: Dopasujemy kurs do Twoich potrzeb – Szkolenie na zamówienie
Kontakt: Polbi – Warszawa, tel. 721 547 750, formularz kontaktowy, e-mail: biuro@polbi.com.pl
NATALIA WIECZORKIEWICZ
Wykładowczyni od wielu lat związana z ochroną zdrowia, posiadająca solidne wykształcenie oraz bogatą wiedzę teoretyczną, którą zdobyła na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia, podyplomowe studia prawa medycznego oraz ochrony danych osobowych. Jednak przede wszystkim wyróżnia się ogromnym doświadczeniem praktycznym.
Swoją karierę w placówkach medycznych rozpoczęła jako sekretarka medyczna Naczelnej Pielęgniarki w szpitalu. Następnie pracowała na stanowiskach takich jak statystyk medyczny, rejestratorka medyczna, koordynator ds. rejestracji medycznej oraz dokumentacji medycznej. Od 2018 roku pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a od 2017 roku dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem jako wykładowczyni.
W Polbi prowadzi szkolenia dla rejestratorek i sekretarek medycznych oraz koordynatorów opieki medycznej. Uczy, jak prawidłowo prowadzić dokumentację medyczną oraz przestrzegać zasad ochrony danych osobowych w placówkach medycznych.
Natalia jest wykładowczynią cenioną przez uczestników szkoleń za swoją wiedzę i sposób prowadzenia zajęć. Chętnie odpowiada na pytania, zawsze doskonale przygotowana, nie unika najtrudniejszych zagadnień.
Zapraszamy na spotkanie poświęcone standardom jakości obsługi pacjenta, marketingowi usług medycznych, ochronie danych osobowych i praw pacjenta w podmiotach leczniczych
Szkolenie skierowane do pracowników rejestracji/sekretariatu medycznego, kierowników podmiotów leczniczych, właścicieli placówek medycznych, osób zajmujących się marketingiem w placówkach medycznych.
Ofertę szkoleń polecanych Państwa uwadze prezentujemy na naszej stronie internetowej. Jesteśmy również w stanie zorganizować szkolenie wewnętrzne (na zamówienie, zamknięte) dotyczące problematyki standardów jakości w obsłudze pacjenta, marketingu usług medycznych i przestrzegania praw pacjenta oraz ochrony danych osobowych w podmiotach leczniczych. Program szkolenia, termin i formę zajęć ściśle dopasujemy do Twoich potrzeb. Czekamy na propozycje. Jesteśmy do dyspozycji.
To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.
Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.