Obsługa pacjenta – Jak zabiegać o satysfakcję naszego pacjenta i jak kreować wizerunek placówki medycznej?
Jeśli zastanawiasz się co zrobić żeby ulepszyć pracę rejestracji medycznej i żeby pacjenci byli bardziej zadowoleni z obsługi to mamy dla Ciebie liczne, praktyczne rady.
Jeśli zastanawiasz się jak powinny wyglądać standardy obsługi pacjenta to serdecznie zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu!
Jeśli jesteś świadomy tego, że pierwszy kontakt z pacjentem może skutecznie zwiększyć sprzedaż i podnieść jakość świadczonych usług medycznych to również na Ciebie czekamy na szkoleniu.
Udział w szkoleniu rekomendujemy:
Nasze szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości na temat obsługi pacjenta i roli efektu pierwszego wrażenia. Poprzez wskazanie obszarów pracy, rejestracji placówka medyczna w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej może wdrożyć rozwiązania, dzięki którym zwiększy poziom jakości obsługi pacjentów.
Warto wiedzieć, że nasze szkolenie o kształtowaniu wizerunku placówki medycznej poprze podnoszenie standardów w obsłudze pacjenta to:
Chcesz poznać wykładowcę, zobacz zakładkę – Osoba prowadząca
W imieniu Natalii Wieczorkiewicz zapraszamy na zajęcia - Zespół Polbi, Warszawa
NATALIA WIECZORKIEWICZ
Wykładowczyni od wielu lat związana z ochroną zdrowia, posiadająca solidne wykształcenie oraz bogatą wiedzę teoretyczną, którą zdobyła na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia z zakresu zarządzania w ochronie zdrowia, podyplomowe studia prawa medycznego oraz ochrony danych osobowych. Jednak przede wszystkim wyróżnia się ogromnym doświadczeniem praktycznym.
Swoją karierę w placówkach medycznych rozpoczęła jako sekretarka medyczna Naczelnej Pielęgniarki w szpitalu. Następnie pracowała na stanowiskach takich jak statystyk medyczny, rejestratorka medyczna, koordynator ds. rejestracji medycznej oraz dokumentacji medycznej. Od 2018 roku pełni funkcję Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a od 2017 roku dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem jako wykładowczyni.
W Polbi prowadzi szkolenia dla rejestratorek i sekretarek medycznych oraz koordynatorów opieki medycznej. Uczy, jak prawidłowo prowadzić dokumentację medyczną oraz przestrzegać zasad ochrony danych osobowych w placówkach medycznych.
Natalia jest wykładowczynią cenioną przez uczestników szkoleń za swoją wiedzę i sposób prowadzenia zajęć. Chętnie odpowiada na pytania, zawsze doskonale przygotowana, nie unika najtrudniejszych zagadnień.
Otrzymujesz imienne zaświadczenie o uczestnictwie w kursie – Certyfikaty
Nie pobieramy przedpłat ani zaliczek przed szkoleniem – Płatności i faktury
W cenie materiały szkoleniowe w postaci elektronicznej
Działamy jako placówka oświatowa – Zaświadczenia i wpisy w rejestrach
Możemy dopasować kurs do Twoich potrzeb – Szkolenie na zamówienie
Szkolenie dla osób związanych z pracę w rejestracji medycznej
Zajęcia dotyczące standardów obsługi pacjentów w placówkach leczniczych
Wykładowca, od lat związana z ochroną zdrowia – Natalia Wieczorkiewicz
Czas trwania: około 1,5 godziny – Webinar, zajęcia na żywo online
Kontakt – Polbi, Warszawa: tel. 721 547 750, e-mail: biuro@polbi.com.pl
To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.
Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.