Zapraszamy do udziału w szkoleniu podczas którego porozmawiamy o reklamie produktów regulowanych, działaniach marketingowych w przypadku leków, wyrobów medycznych czy suplementów diety.
Celem szkolenia jest podsumowanie najważniejszych zasad prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC) – w tym uwzględniających przepisy wprowadzone w 2023 roku. Aktualne regulacje, wytyczne i trendy branżowe zostaną omówione na praktycznych przykładach (case study). Podczas szkolenia poruszone zostaną także zagadnienia dotyczące tzw. „umbrella brandingu” – w kontekście projektowanych przepisów mających uregulować reklamę suplementów diety w ramach marek parasolowych.
Na szkolenie zapraszamy przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem produktów regulowanych, w szczególności produktów leczniczych, ale także: suplementów diety i wyrobów medycznych (zwłaszcza w kontekście marek parasolowych).
Szczegółowy wykaz omawianych zagadnień znajdziesz w zakładce – Program
Udział w szkoleniu o działaniach marketingowych w obszarze produktów leczniczych rekomendujemy specjalistom ds. marketingu produktów regulowanych oraz Product Managerom.
Uczestnicy szkolenia, analizując praktyczne przykłady, usystematyzują wiedzę o głównych zasadach prowadzenia marketingu produktów leczniczych zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. Dodatkowo poznają aktualne tendencje na rynku i kierunek zmian legislacyjnych w obszarze marketingu produktów regulowanych. Dyskusja w formule Q&A będzie także okazją do zadania dodatkowych pytań i współdzielenia się doświadczeniami.
Warto wiedzieć, że nasze szkolenie dotyczące reklamowania leków to:
Chcesz poznać wykładowców, zobacz zakładkę – Osoba prowadząca.
Podsumowanie aktualnie obowiązujących przepisów dot. reklamy leków, ze szczególnym uwzględnieniem ostatnich zmian w rozporządzeniu w sprawie reklamy produktów leczniczych. Uczestnicy utrwalą najważniejsze zasady prowadzenia reklamy kierowanej do publicznej wiadomości oraz do profesjonalistów.
Praktyczne podejście do głównych zasad reklamy produktów leczniczych (kierowanej do publicznej wiadomości oraz kierowanej do profesjonalistów). Uczestnicy wspólnie z prowadzącym będą oceniać prawidłowość zaprezentowanych przekazów reklamowych (w tym przykładów inspirowanych praktyką decyzyjną Głównego Inspektora Farmaceutycznego).
Omówienie aktualnego podejścia do możliwości prowadzenia reklamy tzw. marek parasolowych oraz projektowanych zmian wynikających z projektu nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia w zakresie reklamy suplementów diety.
Omówienie potencjalnych sankcji za prowadzenie reklamy niezgodnej z prawem oraz możliwości ich kwestionowania przez przedsiębiorcę, który nie zgadza się z decyzją organu.
Program szkolenia opracował Filip Dymitrowski
Organizator szkolenia - Polbi, Warszawa
FILIP DYMITROWSKI
Filip Dymitrowski, adwokat, od początku zawodowej kariery skupia się na doradztwie dla szeroko rozumianego sektora ochrony zdrowia. Na co dzień zajmuje się sprawami związanymi z dystrybucją i marketingiem produktów regulowanych, w tym leków i wyrobów medycznych. W swojej pracy Filip skupia się na poszukiwaniu rozwiązań bezpiecznych prawnie i jednocześnie optymalnych biznesowo. Doświadczenie Filipa obejmuje m.in.: audyty i szkolenia dla podmiotów gospodarczych, przygotowywanie i weryfikację procedur oraz umów dot. produktów regulowanych, ocenę modeli dystrybucji oraz weryfikację materiałów promocyjnych.
Zadaniem szkolenie dotyczącego reklamy leków jest podsumowanie najważniejszych zasad prowadzenia działań marketingowych w obszarze produktów leczniczych (Rx i OTC) wynikających z najnowszych przepisów. Analizujemy aktualne regulacje prawne, prezentujemy wytyczne a trendy branżowe omawiamy na praktycznych przykładach (case study).
W trakcie szkolenia odniesiemy się do przepisów związanych z reklamą leków, na które składają się:
Możesz zamówić szkolenie wewnętrzne pozwalające uaktualnić, usystematyzować i pogłębić wiedzę o zasadach prowadzenia reklamy leków. Jeżeli masz w planach realizację zamkniętego szkolenia dotyczącego wszystkich aspektów związanych z reklamą produktów leczniczych, to prosimy o kontakt. Jesteśmy do dyspozycji.
To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.
Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.