Suplementy diety – zasady znakowania i reklamy

SUPLEMENTY DIETY - ZNAKOWANIE I REKLAMA

Program szkolenia online na żywo


  1. Wymogi prawne w zakresie oznakowania suplementów diety.
  2. Uchwały Zespołu ds. Suplementów diety.
  3. Przykłady z orzecznictwa szczególnie istotnego w przypadku suplementów diety.
  4. Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne dla suplementów diety.
  5. Jaka jest różnica między informacją a reklamą (omówimy przykładowe hasła reklamowe).
  6. Czym jest reklama wprowadzająca w błąd?
  7. Na czym polega reklama porównawcza? Jak odróżnić ją od innej?
  8. Reklama porównawcza vs kryptoreklama - co można robić w social mediach?
  9. Kiedy reklama porównawcza stanowi czyn nieuczciwej konkurencji?
  10. Influencer marketing.
  11. Oznaczać, czy nie oznaczać - co wolno w mediach społecznościowych?
  12. UOKIK na Instagramie.
  13. Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety - kogo i czego dotyczy?
  14. Co to jest greenwashing? Jak przepisy prawne zwalczają nieprawidłowe oświadczenia ekologiczne/ środowiskowe?
  15. Na co zwraca uwagę GIS i inne organy nadzoru - ochrona prawna firmy.

 

Program opracowała Roksana Strubel – praktyk i adwokat

Organizator szkolenia o suplementach diety – Polbi, Warszawa

To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.

Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.