Zarządzanie i nowoczesne przywództwo – Leadership 3.0. Zarządzanie sytuacyjne, SLII, SL2, Ken Blanchard, Lider, menedżerskie, motywacja 3.0, motywacja pozafinansowa, zarządzanie, Expose szefa, budowanie zespołu, fazy zespołu, feedback, informacja zwrotna, zlecanie zadań, kompetencje menedżerskie, kompetencje lidera, zarządzanie zespołem, leadership, nowoczesne przywództwo, przywództwo wyższego stopnia, style osobowości, style zarządzania.
Warsztaty w których powinni wziąć udział: menedżerowie, kadra zarządzająca, specjaliści, osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Najnowsza wiedza, poparta wynikami badań w połączeniu z praktyką dopasowaną do Polskich realiów i oczekiwań biznesu. Każdy z elementów na szkoleniu poparty jest praktycznym ćwiczeniem. Szkolenia prowadzone są zgodnie z modelem uczenia się opracowany przez profesora Davida A. Kolba.
W sprawie dostępności terminów oraz przeprowadzenia szkolenia dla zamkniętej grupy uczestników, prosimy o kontakt:
Polbi – Warszawa, tel. 721 547 750, mail: biuro@polbi.com.pl
LEADERSHIP 3.0 czyli o sztuce bycia liderem.
Połączenie nowoczesnych metod i najlepszej wiedzy menedżerskiej.
I. MOTYWACJA 3.0
II. ŚWIADOME BUDOWANIE AUTORYTETU
III. KOMUNIKACJA LIDERA
IV. NARZĘDZIA MENEDŻERSKIE
V. TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI
Michał Szymański - Trener, konsultant, specjalista ds. HR i programów szkoleniowych, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta, szkolenie kadry sprzedażowej oraz podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla.
MICHAŁ SZYMAŃSKI
Wykładowca i trener. Specjalista ds. sprzedaży - odpowiadał za opracowanie i wdrożenie standardu obsługi klienta. Michał Szymański prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej a także specjalistyczne warsztaty dla sił sprzedażowych. Coach - szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.
Szkolenie sił sprzedaży. Michał Szymański karierę rozpoczął w firmie Black Red White gdzie szkolił sprzedawców i menadżerów. Wraz z zespołem współpracowników opracował i wdrożył standard obsługi klienta.
Podnoszenie wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej. Brał udział w projektach takich jak development center, pozycjonowanie stanowisk, kompleksowe podnoszeniem wiedzy i umiejętności kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla poprzez szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring oraz field coaching.
Opracowanie programów i prowadzenie szkoleń. W Aflofarm Farmacja Polska, jednej z największych firm farmaceutycznych w Polsce o zasięgu międzynarodowym, odpowiadał za opracowanie programów szkoleniowych i szkolenie kadry menedżerskiej a także za prowadzenie szkoleń dla specjalistów oraz sił sprzedażowych.
Szkolenia dla centrali i centrów dystrybucyjnych. W Rossmann odpowiada za opracowanie programów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej w centrali firmy oraz centrach dystrybucyjnych.
Sprawdź, czy to coś dla Ciebie?
Jeśli na wszystkie pytania odpowiedzieli Państwo twierdząco, to zapraszamy do skorzystania z naszej oferty szkoleń.
Rozwijanie kompetencji - Zapraszamy do skorzystania z naszej najnowszej oferty szkoleń, którą stworzyliśmy wsłuchując się w potrzeby naszych Partnerów biznesowych i wieloletnich Klientów:
To szkolenie może być zorganizowane na zamówienie.
Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 721 547 750
E-mail: biuro@polbi.com.pl.